Najdete nás na Facebooku

Průzkumy a monitoring

Provádíme terénní biologické průzkumy, mapování a monitoring. Posuzujeme efektivitu zásahů v krajině. Podílíme se na aplikovaném výzkumu.

Více o této aktivitě

Studie a hodnocení

Zpracováváme environmentální studie zaměřené na ochranu biodiverzity v České republice i zahraničí.

Více o této aktivitě

Dotační poradenství

Poskytujeme dotační poradenství v oboru ochrany přírody od přípravy žádostí až po následný autorský dozor.

Více o této aktivitě

Ochranářský management

Zajišťujeme návrhy a provádění vhodného ochranářského managementu v biologicky cenných lokalitách.

Více o této aktivitě

Odborná veřejnost

Sdílíme odborné poznatky v ochraně přírody napříč odbornou veřejností, prezentujeme příklady dobré i špatné praxe.

Více o této aktivitě

Široká veřejnost

Populárně naučnou formou představujeme veřejnosti aktuální poznatky z ochrany české přírody.

Více o této aktivitě

Ochrana perlorodky říční

Dlouhodobě se věnujeme programům pro perlorodku říční. Realizujeme odborná opatření, výzkum i popularizační aktivity.

Více o této aktivitě

Odpovědné firmy

Navrhujeme a realizujeme optimálních environmentální řešení pro firmy, které jsou odpovědné vůči životnímu prostředí.

Více o této aktivitě

Hledáme finančního ředitele / ředitelku

Do našeho týmu hledáme pracovnici/pracovníka na plný úvazek, hlavním pracovní náplní bude finanční řízení neziskové organizace Beleco, z.s.

 

Co vás čeká

  • Vedení účetnictví organizace (podvojné účetnictví).
  • Vedení mzdové agendy organizace (příprava mezd, komunikace s úřady).
  • Finanční řízení organizace (sestavování rozpočtů, příprava cash flow, příprava finančních přehledů pro ředitele organizace).
  • Finanční vedení jednotlivých projektů organizace (příprava a správa rozpočtů jednotlivých projektů, příprava finančních podkladů pro vedoucí projektů).
  • Správa bankovních účtů organizace (vedení účtů a úvěrů, komunikace s bankami, zadávání platebních příkazů).
  • Jednání s poskytovateli služeb, uzavírání smluv.
  • Spolupráce v týmu (koordinace finančních podkladů a komunikace s vedoucími projektů a úzká spolupráce s  ředitelem organizace).

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Vysokoškolské ekonomické vzdělání.
  • Praxi v účetnictví.
  • Zkušenosti s finančním řízením.
  • Dobrou orientaci v relevantní legislativě (pracovní právo, daňová legislativa).
  • Výbornou znalost práce na PC (zejména MS Excel, e-mail, kancelářské aplikace).
  • Otevřenost, komunikativnost a  nadhled, empatii, nadšení a smysl pro humor.
  • Samostatnost, schopnost vedení a delegování i práce v týmu.
  • Schopnost pojmenovávání problémů, dávání zpětné vazby.
  • Znalost angličtiny.
  • Zodpovědnost, spolehlivost a  osobní nasazení.
  • Zájem o práci v neziskovém sektoru.

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Praxe z neziskového prostředí vítána, ale není podmínkou.
  • Znalost účetního softwaru Pohoda výhodou.

Co vám můžeme nabídnout

  • Nástupní mzdu v rozmezí 36 000 - 40 000 Kč (v závislosti na délce praxe a zkušenostech) s možností dalšího navyšování na základě výsledků práce.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Možnost home office.
  • Kancelář v lokalitě Vinohrady.
  • Možnost dalšího vzdělávání a  rozvoje.
  • Práci v inspirativním a  přátelském prostředí s předními odborníky daného oboru.
  • Podílení se na vedení a  rozvoji jedné z předních neziskových organizací.

Nástup možný od 1. 3. 2018

 

Rozsah práce: 100% úvazek na HPP (40 hodin týdně) na dobu mateřské dovolené (min. 3 roky s možností prodloužení spolupráce).

 

Motivační dopis a strukturovaný životopis posílejte nejpozději do 15. 2. 2018. Vybrané zájemce budeme zvát průběžně k pohovorům.

 

Další informace poskytne Eva Šohajková, tel: 605 949 530